Radosław Repczyński
Wystąpienia:
W Credit Agricole Bank Polska S.A od 18 lat. Jako członek zespołu projektowego a następnie Departamentu Optymalizacji Procesów wdrażał i rozwijał podejście BPM (Business Proces Management), odpowiadał za zbudowanie kompleksowego systemu pomiarowego oraz raportowego wskaźników procesowych. Następnie spędził 5 lat w Pionie Zarządzania Jakością prowadząc transformacyjne projekty biznesowe (m.in. wdrożenie CIS Customer Information System) w roli Business Project Manager. W Departamencie Zarządzania Zmianą i Cyfryzacją jako Senior Business Process Manager realizował programy optymalizacyjne i szkoleniowe głównie w metodyce Lean. Ukończył szkolenie SixSigma Black Belt.
Certyfikowany Senior Menedżer ds. Zarządzania Procesami i Jakością wg. standardów kwalifikacyjnych ZBP.
Inicjator oraz od ponad czterech lat koordynator wdrażania technologii RPA, dodatkowo kieruje działaniem Centrum Kompetencji RPA dla Banków należących do detalicznej bankowości zagranicznej Grupy Credit Agricole.